299 #genshin videos from

Videos with #genshin hashtag on | genshin on TokDer - best viewer

@memes_impact

Teacher Lisa

@xanevki

suck it up |

@utusanke13

Balas @minilisiluss yg terakhir mn yg cwk tebak?

@poshy.peach

Ayo! Genshin duets‼️ I’m so happy with my Barbra

@eggtann

POV: kaeya is in charge of the knights twitter account for the day

@solo_me0

@mefinnlis

Cheeky liar 🤛🏻

@kozdoma

happy valentines day from albedo ;)

@tartbf

the way he just sits on dvalin like he does it every other day 😭

@hisokass

this audio reminded me that parks n recs got added on netflix lmao

@nagi_nagitea

Lisaaa!!

@hisokass

the way i’d drop them both for him🧍🏽‍♀️

@ms.osaki

is this what pain feels like #msosaki

@hkiim

This is literally her song *froths at mouth*🧎‍♀️#rosaria

@zhongli_is_hot

I think I'm gonna delate this 💀

@cxhaitea

@purrbeel

He is so damn pretty I-

@genshin.shelter

Kaeya - the Knights of Favonius 😍🛐 (yt - blueakrasia)

@depressedchun

@tko_to_chan

@nagetsa_ вот только женские персонажи

@tko_to_chan

Версия с Ноэль. [ Автор анимации: TurN ]

@_peachyyuri

so I finished a hangout with Chongyun✌🏻

@genshinruinedmylife

I live for Albedo's Eng VA

@x1ngqiuu

I lost my alight motion so i have to improvise 😩😩

@vanillamlk

I‘m obsessed

@agate_art

the Church Kids. the Godly Gremlins. the Lads who Love their Lords. the- (Barbara, Hu Tao, Chongyun)

@gvrevs

Reply to @jisoomarrymern there u go shawdee

@karmashukuen

kaeya at the end-

@ririiowo

open collab part looped 😮 it's short because,,,, it's an open collab,,yeahh ac: jxnnnnie

@memes_impact

I HATE these DEADLINES!!! | @teyvatcurator |

@sparknightklee

KLEE PLEASE

@sparknightklee

KLEE PLEASE

@xanevki

Reply to @redhood710 𝘹 𝘪 𝘢 𝘰 |

@baoziq

first try !! @chqlkprince

@xiaoseyeliner

I can’t believe i just recorded that-

@krunchieroll

‘that’s not your big brother anymore’

@pastelnicky

I made another version besties-

@noticemezhongli

This is not really sad but pls don’t do this to yourself ganyu[cry]#fyp

@xanevki

made this quick because i’m obsessed with his foul legacy form

@xanevki

made this quick because i’m obsessed with his foul legacy form

@imgoava

sorry...

@.zh9ngli

i swear i just turn into flash

@muffinman69_420

with @zhongli.main my hand was shaky lmao

@cupofcolors

The typical Friday night at Angel’s Share

@99marss

ngl the genshin community is too tiring w its discourse lmao ||

@iprofufficiale

400 free PRIMOS trick 🐟

@isa_..m0r3tt

PLS DONT LET THIS FLOP!!

@malcoa

repost ke 5 kali🙂

@zhonglis_piping_teacup

This is very rare

@greatestastrologistmona

@candycage

Reply to @toriplush pics in bio

@4igitai

Welcome back to my Asmr channel.

@genshin.impact_audios

AWOOGA

@xiaoisabaddie

Move it venti 🤨

@lipadupa

Last one tho 😳

@sleepy....exe

Its me, I won (credit: @hiiquess) II II

@paimon66666

Original( 伤痕

@_.y4nfei

SO I GOT DILUC LAST NIGHT LMFAO

@tankmikeee

Tell’em Klee

@qiqiscasket

i almost shit myself while making this this video is so fucking scary omg

@smallestkyle

A normal day for Benny’s Adventure Team. ib @bingusworld

@nyukix

new Cosplay

@a.n.0_0

😟

@niniechim_

Finally after the nth times 😌

@niniechim_

Finally after the nth times 😌

@baochuui

i made this at 2am#scaramouche

@shortgiraffev

@keqingiamkeqing

Reply to @x_qux sorry if its overused

@pxtronas

Like bro leave me alone I’m not a fictional adeptus I’m a sophomore high school student 😺

@ventithefashionguy

Au where Lisa was part of the fatui

@mikatsukitty

set up your damn wishlist @hisokass

@machiswag

WHY DID IT FLY

@babypop2

@tranizaki

I just think that this lyric

@uziiex

ill update soon

@mochii_kuma

my humor is broken

@kaeyadaddy

happy hillichurl

@ventisgnosis

No because I think tiktok doesnt like me rn,,, thats kinda embarrassing,,, homophobia 💔

@khshinoa

𝘨𝘦𝘯𝘴𝘩𝘪𝘯 𝘪𝘮𝘱𝘢𝘤𝘵 𝘵𝘦𝘢𝘮: 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘩𝘪𝘭𝘥𝘳𝘦𝘯🧆//#genshinimpact

@xiaovenluvr

i’m sorry

@jonjonsgfazos

I DUNNO WHO MADE THIS FIRST💔

@cup.__.__

Reply to @xx_mrs.kamado_xx here you go#genshinimpact

@em_loser289

get it bc of the charged attack plz someone get ot 😭

@ushizuku

I CANT STOP LAUGHING AT YHIS

@sybillvcrystalhea

Oop

@dilucists

ignore venti for that split second he’s just chilling

@trashwrap

daily reminder: dont ever let anyone take away ur happiness :)

@ladysundae

Mes journées actuellement 👀

@louisbxby2

@coruben

@ladysundae

J'ai tout tenté pour avoir Eula et a la place j'ai ça 😭😭

@xiaoslvrrs

still can’t believe me luck

@iikl.ee

😃

@tranizaki

anyways inside soundtrack available on streaming services on thursday!!

@fizz_.cos

with @ame.sunset I HAD TO DUET- He would so laugh

@68rin

@yanxxreal

hin

@moriidump

anything for u, shawty

@smileysatoru

claudia told me to post this (-:

@lisalisasstepstool

i activated 2 of them 😈 i’m using a boat for the 3rd one i’m exhausted

@be.bee1

Версия Мальчиков!#Pringoooals

@childeluvr.com

i made this at 5 am idk 🤣🤣

@.xiaosdog

guys.

@tranizaki

oh.

@_splotchy

Reply to @vwyeon feeding time😩#art

@sussy_virus

Anything for wine

@komaedafanaccount

the quality looks so ronchy this did not come out how i wanted shsvs but 3rd time editing him ig 😍🤞🏾

@amane.de.romania

Idk what to do with my life😀

@ladysundae

C'est qui votre team sur Genshin ?? J'ai drop Klee entre temps je l'aime trop 🥺💖

@...amaranthine

Does it not?😭

@xxchan_sanxx

I hope whoever this was will see this...

@coeshs

it looks like i am dead

@derozava

man of his word ✋

@gradhayecinth

Imagine if Mihoyo does these kinds of animations during our first time of getting a new character.

@araaralibrarian

Please?? @jeanthegrandmaster

@karn.21

Cr: shuangfeng_0v0

@exomata

Hu tao share her feelings ❤️

@eoxal

literally. [[ ]]

@tranizaki

found family trope gets the best of me once again 🛌

@homorazor

these are just my opinions

@heyraion

THEY LOOK SO CUTE —- Twitch : HeyRaion

@xiaosdog

the order i got my five stars in !! jean come home

@albedoisenby

this made a lot more sense in my head <3

@albedobag

i always wake up early to do the daily missions💀💀

@xanevki

judas |

@gollflefleur

fischl mains rise

@therock808

WHY DID THEY GIVE HIM THE MOST CLAPPED TRAILER LMFAO

@omoirs

klee you menace

@diasomnie

art by 森月すずか on pixiv

@therock808

their relationship is so funny to me

@expiredboochiejuice

dadada 🙁

@misha666__

Ответ пользователю @loser__bunny

@namoribongun

Аааааа Ребят я Плачуууу он мне выпал!!!

@nannaple

Oh I also got c5 rosaria that I won't use jdkskfjs

@kavo1a

@bbboppp

Reply to @sesshymaruiii hehe

@wxterballon

wha-

@_zhonglisgirl_

Answer to @leftxhand Xiangling build for beginners 🐻

@kejudadar_

kazuha lesbian supporter for his moms so true

@sh1v4._

Répondre à @atpelts like this ??

@boho_cos

Diluc don’t get paid for this @babegalra

@kavolaaa

@narutoss.ramen

Sorry not sorry 👩🏻‍🦯

@kingkonggggj

Ayaka is the best character argue with a wall 💪🏽

@heyxiaoty

I MISSED YALL —

@crystalsgenshin

Yes razor that’s Kanye i mean kaeya

@sleepynoblies

Tartaglia OUT OF CONTEXT

@albedobag

WHY MIHOYO WHHYHYYYY

@baalshotsword

pick me, choose me 🥺 .

@yoimiyabow

@baalshotsword

tbh.

@cloroxing

for you simps <3

@babu_genshin

@naibmlem

i am a loyal puppy 💧🔶

@yyusuno

HAPPY BIRTHDAY TO HU TAO 😡😡

@yuriimino

Reply to @hikari_heve here you go ^^

@boocos

High pony tail diluc :D

@444.user

sorry another one#fy

@ennmui

FLASHING⚠️⚠️ GUYS HELP ME OUT WITH THE ALGORITHM

@ktmate_

Your’s faithfully, Your loyal Knight

@sabrinacosplay

❗️FAKE ALCOHOL❗️оох..🥱😑🍷#genshinimpact

@kaeyacomehome_

yeah

@archonmommy

Инадзума класс🤡👍🏻

@xanevki

i am an ayaka haver <3 did you rolls for her? |

@0chacoo

MIHOYO ARE U FR??

@scarasluvbot

saving up for gorou so i can put him in a team with kazuha <3

@ruumiiiiii

@bennypyroarchon

Imagine I put her on the same team with venti (god of freedom)

@crispyblankets

@narutos_baka I made this for you ❤️

@_natcos

Guess who's back <3

@crazykinoko

@kiiroshy contents keep giving me life and inspiration 🙈

@howieners

im back ☹️

@ianoxious

baal is eternal

@micchi.115

the summer event summarised 😩🙏

@paimon66666

@lavenderlattecosplay

Beidou and Nigguang are married, sorry I don’t make the rules 🤷‍♀️

@srajovianniex_

Balas @albedowithme my other favo ship 🛐

@occultmage

this song >>>> dc @tracy.oj

@lavenderlattecosplay

I personally main Childe 👀 What about you guys?

@lavenderlattecosplay

I personally main Childe 👀 What about you guys?

@riocu1t

I LOVE MAKING THESE

@koheheh

i need to save the guaranteed that i have now 🙏

@sphagnum300

@osmanthuss_wine

MEEOOWW

@lei_husband

Slight nsfw and blood warning childe with Msi songs part 2 Cr ugoxuses

@lei_husband

Slight nsfw and blood warning childe with Msi songs part 2 Cr ugoxuses

@operous_

Paimon 7.2 Leak! [NOT REAL] ‼️

@inarii_

а что если...

@blitzex

Mihoyo…. I hate your artifact system. AR59 twitch and discord in bio for builds.

@albedoisenby

*NOT A SHIP POST* one of my favourite duos, adeptis unite

@yuriimino

Spoiler: he did get emotionally attached eventually

@albedobag

pov: hey girlie hold still

@reygan.yt

@lemonpurins

fly high razor 🙏 (making low quality videos keeps me sane while im working fulltime)

@foranpo

ganyu <3 |

@sphagnum300

@lucifnil

Reply to @lucifnil SCREAMING WITHOUT THE S STILL

@lucifnil

Reply to @lucifnil SCREAMING WITHOUT THE S STILL

@miku_queen01

this is limit people in there👍🏻😅

@yyusuno

scaramouches toes

@fartagli.a

oh

@lev11ii

Reply to @_sixji بيلد مونا#ginshinimpact

@depressedchun

@narutoss.ramen

Kind of rushed this one 💀 IB: @n0ya.4

@ibephoriaa

This was a lot funnier in my head ☹️

@kati_net_

Whaaat?!😧

@soulbanana0

Raiden Shogun so “Fresh” 🙏#GenshinImpact

@lune.fox.genshin

Beware of the sniping kitten!

@miku_queen01

i dont know why but im lazy to fix that 😂

@mikatsukitty

don’t disrespect my king

@diluuuuc

it’s my birfdayyy :D

@paimon66666

@puizzoi

obsessed with Hu Tao

@hyxiaimpact

degrade me /j

@puizzoi

It’s razor’s birthday! Sad he doesn’t have a mother..

@ajaxsbbg

not enemies to lovers ig😂👎🏼 /j

@viaryae

Kaeya version of my last edit :)

@sunlavendr

Genshin and Cookie run characters that share JP VAs🦧

@krp_jp

(?)

@meiurinquan

I hate it here

@wineventii

я так сильно люблю тебя,кокоми..

@wavediluc

with hu tao! (PlaHill7 on twt! )

@vxord

Morax

@malcom683

the things id let him do to me

@blitzex

AR59 twitch and discord in bio for builds.

@scaramerda

@yoru.akizora

@yainyuk

Спасибо большое за 3к!!!❤️💞❤️❤️💞❤️ кого делать дальше?#albedo

@souwtane

LA MEILLEURE YOIMIYA AU MONDE 3/4

@rayimpact0

Showing some love to the pyro queen👸🔥|

@xiaosfanpage

Anything for xiao😍||

@illupixal

ty for the memories :)

@lunalter

Coconutmilk 🥥?

@huamyn

Sorry for this 😞 don’t bully me too hard 😩🤞

@.kuzushi

omg this whole concert so far😍 zhongli’s and childe’s theme🤤🤌

@_danex

Repost cause it flopped (● ˃̶͈̀ロ˂̶͈́)੭ꠥ⁾⁾

@miku_queen01

sayuu hand too small and cute 🐰

@kaeyaismyman

„Barbara pls shut up for a sec“ @yur1_07

@supdain

ib: @shudhamo // o áudio e o vídeo não acompanham tanto pq bugou 💔

@blitzex

It’s been one hell of a journey. had to dig for these old clips. Twitch in bio if y’all could stop by and show some love. Appreciate you all.

@depressedchun

@depressedchun

@who.is_mon

i swear half of the eu server is russian lol. nothing wrong with that lol

@keeboysahoge

pump it up kitty

@albedosmissingheight

Since his rerun is rumoured to be soon 🥰

@baalvrr

she was trying to dance like hu tao 😭😭

@n1colatte

hu tao 👻🦋

@_pandys_

Тома ага

@magic_corn_maam

It’s been a while since we’ve been to Mondstadt

@paimon66666

@kujou.sara.haver

y’all ever just cause anguish? no? just me? ok

@s.garc.be

@chvmsty

GO EULA GO @🖤Cutegamerboy🖤

@m3ent

Blow💥|| Genshin impact

@pastelnicky

It really suites her

@paimon66666

@maitao.co

Albedo again!!

@cloroxing

Answer @im_siowei idk how it even happened but yall loved it 😮‍💨

@viatrixfilms

i love this cutscene sm

@yanfeikill

ماسكه نفسي بقوه ماطلع لهم سايو

@steshacrs